مصاحبه میثاقیان پس از باخت مقابل استقلال

مصاحبه میثاقیان پس از باخت مقابل استقلال




 

 


مصاحبه میثاقیان پس از باخت مقابل استقلال


تاریخ : شنبه ،
31 تیر 1391

سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان گفت: در ديدار با استقلال حق ما باخت نبود و مي‌توانستيم برنده شويم.


اکبر ميثاقيان پس از شکست يک بر صفر برابر استقلال گفت: بازي خيلي خوبي انجام داديم و به استقلال تبريک مي‌گويم. آنها تيم پرمهره‌اي هستند و مربي و تماشاگران خوبي دارند. تيم ما جوان است و فقط 3 سال است که تشکيل شده و 22 روز است کنار هم هستيم. با اين حال مي‌توانستيم استقلال را شکست دهيم زيرا موقعيت گلزني ما بيشتر بود.

سرمربي آلومينيوم ادامه داد: يک اشتباه در محوطه جريمه کرديم و تمرکز خود را از دست داديم. آنها نمي‌توانستند از دفاع ما رد شوند و کناره‌ها را هم بسته بوديم. در اولين قدم خوب بوديم. نظر شما خبرنگاران برايم مهم است که بگوييد خوب بوديم يا بد. به ما دلداري بدهيد. اين تيم از خليج فارس آمده و مردم شور و شعف زيادي براي اين تيم دارند و تمام شهر تعطيل بود تا بازي را ببينند. مي‌توانستيم پيروز شويم اما باختيم.

ميثاقيان در مورد اينکه به او لقب ضد فوتبال مي‌دهند، عنوان کرد: موقعيت‌هاي گل ما صددرصد بيشتر از استقلال بود. موقعيت تک به تک و کرنر را نزديم و آنها به جز آن يک موقعيت فرصت ديگري نداشتند. نمي‌گويم بد بودند اما ما هم خوب بازي کرديم ولي 6 سال است که به من ضد فوتبال مي‌گويند.

وي در مورد مشکلات مالي گفت: 80درصد پول فصل قبل بازيکنان پرداخت شده است. ما فصل گذشته ليک يک بوديم و امسال هنوز پولي نگرفته‌ايم. با اين حال استاندار و مسئولان باشگاه با ما هستند. اگر اتفاق‌هاي شاهين بوشهر، شهيد قندي، ابومسلم و شهرداري تبريز تکرار نشود و امسال در ليگ بمانيم در آينده صددرصد بهتر مي‌شويم.

ميثاقيان اظهار داشت: فقط 3 سال است که تشکيل شده‌ايم و اگر بمانيم با تجربه‌تر مي‌شويم. ماندن ما در ليگ برتر شاهکار است. تيم ما از نظر اسمي با استقلال قابل مقايسه نيست اما آيا از نظر بازي چيزي از آنها کمتر داشتيم؟ من يک مهاجم متولد 1369 را به ميدان فرستادم. بسيار عالي بازي کرديم فقط در ضربات آخر بد بوديم و حق‌مان باخت نبود.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل